maandag 7 juli 2014

Magische man

Iedereen kent hem wel, de man van wie je alleen maar dromen kan.
De magische man.
Er bestaan er wel een miljoen van.

Op een wijsje dat maar in mijn hoofd bleef hangen, 
toevallig van mijn magische man, oh wonder,
hoorde ik deze woorden. En die gingen over hem:

De mooiste man op aarde is zo mooi,
Hij heeft een mooi gezicht
De mooiste man op aarde is zo mooi,
Hij draagt een krans van licht
De mooiste man op aarde is zo mooi,
Hij kan rechtstreeks in een gedicht
*
Ik wil bij de mooiste man op aarde zijn
Voelen hoe hij voelt
Ik wil bij de mooiste man op aarde zijn,
Huid op huid, snap je wat ik bedoel
*
De mooiste man op aarde is zo mooi,
Zijn schouders zijn heel breed
De mooiste man op aarde is zo mooi,
Zijn schoonheid is echt wreed
De mooiste man op aarde is zo mooi,
Ik hoop dat hij het weet
*
Waarom ben ik niet bij de mooiste man
De mooiste man op aarde?
Waarom ben ik niet bij de mooiste man
Zo woest, onstuimig, met wie je rennen kan
*
De mooiste man op aarde is zo mooi
Zijn krullen zijn gitzwart
De mooiste man op aarde is zo mooi
Blauwe ogen in mijn hart
*
Ik wil bij de mooiste man op aarde zijn
Horen hoe hij praat
Ik wil bij de mooiste man op aarde zijn
Hand in hand over straat
-           - rennen  -
Dat zal nooit wennen

Zo mooi, te mooi, zó mooi...


1 opmerking:

  1. Prachtig Morrigan way, Het klopt, ''er bestaan eer wel miljoen'' maar ieder van ons heeft wel eens of ooit maar een ''one'' Als ik het lees zie dat jij precies beschrijft hoe ik voel en zeker veel andere vrouwen, TOP :-)

    BeantwoordenVerwijderen